Last van de volgende fysiotherapeutische aandoening…?

“Uw mobiliteit is onze prioriteit!”

Uw aandoening heeft invloed op de wisseling van seizoenen, hormonale veranderingen, stress, medicijngebruik, ziekte, voeding en niet te vergeten hoe u zich “voelt”. Daarom kijken onze therapeuten uitgebreid naar waar u en uw specifieke (huid)aandoening het meeste behoefte aan heeft.
Bij ons krijgt u altijd een aangepast behandelplan op maat.

Dankzij onze passie voor de huid en mobiliteit, werken we met elkaar samen en met geavanceerde apparatuur en technieken. Door de jarenlange ervaring werken we zo goed mogelijk aan uw (huid)aandoening om die samen met u te verbeteren. We geven u uitgebreide adviezen mee, bijvoorbeeld hoe u de huid(aandoening) het beste kunt verzorgen. We streven samen met u naar het beste resultaat zodat u zich weer lekker in uw vel voelt!

Rugklachten ?

Nek- en schouderklachten ?

COPD ?

Vernauwde bloedvaten ?

Slechte conditie ?

fysiotherapeutische aandoening? bij De mobiele fysio- en huidtherapeut (Elderveld Arnhem zuid Zevenaar Rijnwaarden) De Behandelbank

Suzanne, onze fysiotherapeut helpt u graag bij het beantwoorden van uw vragen!

Pijnklachten ?

Klachten na kanker ?

U kunt er iets aan laten doen!

Klikt u op de indicatie/aandoening (hierboven) waar u last of hinder van heeft voor meer informatie. Vaak zijn er meerdere behandelmethoden geschikt die een specifieke aandoening kunnen behandelen. Bespreek met uw arts of therapeut wat de mogelijkheden zijn.