Last van…?

Uw (huid)aandoening heeft invloed op de wisseling van seizoenen, hormonale veranderingen, stress, medicijngebruik, ziekte, voeding en niet te vergeten hoe u zich “voelt”. Daarom kijken onze therapeuten uitgebreid naar waar u en uw specifieke (huid)aandoening het meeste behoefte aan heeft.

Bij ons krijgt u een aangepast behandelplan op maat!

Dankzij onze passie voor de huid en mobiliteit, werken we met elkaar samen en met geavanceerde apparatuur en technieken. Door de jarenlange ervaring werken we zo goed mogelijk aan uw (huid)aandoening om die samen met u te verbeteren. We geven u uitgebreide adviezen mee, bijvoorbeeld hoe u de huid(aandoening) het beste kunt verzorgen. We streven samen met u naar het beste resultaat zodat u zich weer lekker in uw vel voelt!

Uw huid en mobiliteit zijn onze prioriteit!

Wij bieden o.a. behandelingen aan voor:

Huidtherapie / medisch / cosmetisch:

Lymfoedeem ?

Verkleefd litteken ?

Acnelittekens ?

Ontsierde vaatjes ?

Dikke benen ?

Rusteloze benen ?

Slechte huidconditie ?

Rimpels ?

Verslapte huid ?

Dubbele kin ?

Brandwonden ?

Oedeem en littekens tijdens of na kanker ?

Cellulite ?

Vetophopingen ?

Lipoedeem ?

Pigmentproblematiek ?

Zwangerschapskwalen ?

U kunt er iets aan laten doen!

Klikt u op de indicatie/aandoening (hierboven) waar u last of hinder van heeft en bekijk de mogelijkheden!
Vaak zijn er meerdere behandelmethoden geschikt die een specifieke aandoening kunnen behandelen. Bespreek met uw arts of therapeut wat de mogelijkheden zijn.